Opowiem Wam krótką historię
mojego procesu...

Mózg perfekcjonisty i dusza romantyka to oksymoron, który rozbujał straach do granic możliwości. Musiałam przejść zawiły proces rozwoju mentalnego, by uznawane długo przeze mnie za banalne stwierdzenia  ,,nie myśl, działaj”, ,,nie rób perfekcyjnie, zrób” nabrały realnego sensu. Przeszłam długą drogę, kilka razy zboczyłam z trasy, zanim utworzyłam własną mapę procesu, jednocześnie kreując świat, którym jestem gotowa się z Wami dzielić.

Z taktem właściwym dla pedantycznej organizatorki i maniakalnej planowiczki, spełniam marzenia o nadaniu organizacji nowego wymiaru – w biznesie i w życiu prywatnym.

Kocham przyglądać się relacjom, uwielbiam zdrowy dystans, i to gdy ludzie potrafią ze sobą rozmawiać…Uważam, że jedyną drogą do tego, by zbudować przestrzeń efektywnej komunikacji, satysfakcji i uśmiechu jest dobra organizacja, uporządkowana procesami i utrwalona dobrymi nawykami.

Moja misja osobista

Wierzę, że w naszym życiu wszystko jest procesem. Ciągiem czynności wykonywanych – w mniej lub bardziej świadomy sposób – w określonej kolejności, doprowadzając nas do różnych mniej lub bardziej oczekiwanych – miejsc. Moją misją jest budowanie świadomości, że wszystkie nasze czynności możemy świadomie poukładać w takiej konfiguracji, by doprowadzały nas do upragnionych miejsc i do realizacji wybranych celów. Moją misją jest inspirowanie każdego z nas do uważności na to, jak działamy każdego dnia i zarażenie poczuciem, że wszystko jest procesem, a jego właściwe określenie i utrwalenie gwarantuje nam sukces. Bez zbędnego perfekcjonizmu, bez magii, a na drodze ciągłego rozwoju. W końcu nikt z nas nie chce bylejakości!!

Moja misja zawodowa

To propagowanie w świecie biznesu znaczenia słów ,,pracownik też człowiek”. Każda organizacja to żywy organizm, którego gwarancją powodzenia jest przede wszystkim efektywność i zaangażowanie zatrudnionych w niej osób. Wdrażanie zarządzania procesowego do biznesu jest gwarancją wyeliminowania chaosu i bylejakości, w konsekwencji stresu i rotacji pracowników, a dzięki temu kosztu związanego z pozyskiwaniem i wdrażaniem nowych pracowników. Dzięki swojemu dotychczasowego doświadczeniu menadżerskiemu jestem dogłębnie przekonana, że edukacja i budowanie świadomości wśród pracodawców pomoże w tworzeniu zdrowej i trwałej kultury organizacyjnej, opartej o szacunek i ciągłe doskonalenie – ludzi i biznesu. Moje początkowo intuicyjne działania menadżerskie, wynikające z wrodzonej pasji do organizacji, znalazły swoje potwierdzenie w japońskiej koncepcji LEAN Managementu. Bo LEANu się nie wdraża, LEAN trzeba się stać…

Architekt Procesów jest:

O LEAN. Japońskiej koncepcji zarządzania.
O uprzątaniu. W naszych głowach i w naszych przestrzeniach.
O zarządzaniu procesami. W celu świadomej realizacji celów prywatnych i zawodowych.
O uważności. Potwierdzonej badaniami naukowymi metodzie obserwacji i rozwoju.
O nawykach. Sile napędowej procesów.
O relacjach. Z innymi i z samym sobą.
O nas. O mnie. I o Tobie.
O budowaniu prostszej LEANrzeczywistości bez stresu i z dużą dawką dystansu…